Hel vild!

Zacke reser sig mot allt nu. Bara imorse när jag stod i köket och gjorde välling kröp han in på toaletten och reste sig mot toalettsitsen. Från början fick jag hjärtat i halsgropen varje gång han gjorde det (eftersom han helt plötsligt släpper) så tog bort honom varje gång. Men nu verkar han blivit mer stadig och förstår vad som händer om han släpper. Inte nog med att han reser sig så klättrar han på saker också, haha ja bara kolla in bilden under. Har jag fått en liten apa? Hehe ;-)




En sak till som är värd att berätta. Efter maten idag satt jag och lekte med Zacke på en filt på varendan. Hoppade och for! Helt plötsligt när han står upp (med mitt stöd) känns det som om han står helt själv. Mycket riktigt. Jag släppte några sekunder och han stod SJÄLV! Duktiga lillapa! ;-)



 


Kommentarer
Postat av: Linnéa B

Haha vilken liten klätterapa :)

2009-07-01 @ 22:35:57
Postat av: Emma

Haha, sötaste sötisen! =)

2009-07-02 @ 07:35:32
URL: http://www.metrobloggen.se/emmskis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0