Zackes shopping och hans presenter från turkiet.

Medan jag ändå håller på, tänkte jag även lägga in bilderna på det jag köpte i Turkiet till lillemannen. Bara bläddra ner så finner ni allt där, hehe ;)

Idag var det mest basshopping som behövdes. Det tråkiga ni vet. Slutade ändå med att jag kom ut med lite roliga plagg som jag egentligen inte skulle ha köpt. Typiskt mig!



Jätte fina jeans. (Bilden gör dom verkligen inte rättvisa.) Han vart så cool i dom!



Vet att Zlatan flyttat till Barcelona men kunde ändå inte låta bli att köpa den här tröjan. Zlatan är ju lite av min stora idol (ingen kickar fortboll som han, hehe) så varför skulle det inte bli Zackes? ;)





Och så kläderna från Turkey.
En adidaströja och en billabong dress (tröja+byxor=kanon!).




Nu får han allt ta och hålla sig ett tag! ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

oj va mycket fint han har fått, vart någonstans är den bruna addiadas jackan/tröjan köpt någonstans? kram

2009-08-25 @ 17:52:54
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0