Ingen statistik och livrädd för svininfluensan!

Varför funkar inte statistiken på bloggen? Har inte funkat på flera timmar nu! Är det min data (internet) det är fel på igen eller funkar det inte för er heller? Tråkigt!

Nej, nu ska jag faktiskt dra mig tillbaka. Sitter bara här och gäspar så är nog lika bra att sova! Mammsen min har skrämt upp mig med svininfluensan också, så det är inge bra för mig att sitta kvar framför datan. Googlar bara efter massa symptom och hur man ska undvika influensan. Tycker det låter skitläskigt! Speciellt att dom flesta smittade är mellan 20-30 år och får mest och farligast följdsjukdomar. Skumt. Sånt här läge man skulle vilja vara 19 igen, haha skojar bara! Nej men något nojig är jag. Blir väll jag och Zacke som sitter inlåsta hela vintern.. wä!

I'm scared...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0