Rea hos Nelly.

Nelly  har nu en stoooor rea för medlemmar (upp till 70%). Rean för icke medlemmar startar på måndag. Självklart var jag tvungen att gå in och kolla om man kunde fynda nångonting och självklart kunde man det. Lite otur i oturen fanns det inte så mycket som fastnade hos mig men en väska och ett armband fick åka ner bland shoppingen iallefall och eftersom det var mindre än två veckor sen jag beställde där sist fick jag även gratis frakt. Kanonbra!

Väskan gick på 39kr. Det kallar jag fynd!! Armbandet däremot var lite dyrare men jag har spanat på det förut, så kunde inte stå emot nu när det var halva priset.


(Klickbara bilder!)


Kommentarer
Postat av: Ville

shopping tok !!!

2009-04-16 @ 13:28:13
URL: http://www.metrobloggen.se/Ville

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0