Mobilpics.

Min kamera är fortfarande spårlöst försvunnen.  Har inte frågat Petra än om den ligger i jackan som jag glömde hos henne. Bäst & göra det, för nu börjar jag få panik! Inte har jag den bästa mobil kameran heller som kan hoppa in som reserv. Visserligen fick den göra det igår när vi satt på panini. På kvällen lånade jag Nikes kamera, så dom bilderna hittar ni här så fort latis Nike tagit sig till datan och skickat över dom! :-)

Här har ni lite mobil pics!



En öl i sooolen!


Paninis mysiga uteservering.



Nya gladiatorskorna invigdes.


En nöjd & glad Zacke i vagnen.



Update: Bilderna vart visst bättre än vad jag trodde, eller bättre än vad dom är på min mobil lättare sagt. Gooood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0