Snart kommer Nike :)

Nu sitter Nike på väg ut med bussen till mig, vi ska dricka massor av te och bara prata av oss! Gud vad jag ser fram emot att få träffa henne och det var 100 år sen hon var här. Petra är ledig idag också, så jag hoppas få tag på henne med så att hon kan titta förbi.

Sorry för mitt dåliga uppdaterande om barnmorskan! Men glömde totalt bort att skriva om det, så slängde bara in ett inlägg precis innan jag skulle gå till bussen igår. Hur som helst, allting var bra. Hade en ny barnmorska den här gången för min som jag brukar ha är på semester, hon kommer tillbaka näst nästa gång jag ska dit så jag får ha den nya nästa gång också. Men det är inget negativt med det, jag tyckte hon var super trevlig och på vissa punkter kändes det som om hon förklara mycket bättre. Hur som helst det jag skulle komma fram till var att jag fick känna på bebisens huvud! Helt otroligt! Han har lagt sig med huvudet neråt. :) Så kan han gärna få fortsätta ligga så jag slipper göra kejsarsnitt. Visst, det skulle vara skönare för sekunden men min syster gjorde det och hon mådde piss efter! Så jag satsar på en vanlig förlossning jag!

Nej nu ska jag gå och fixa tevatten för Nikisen lär vara här vilken sekund som helst.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, satsa på en vanlig förlossning. Kejsarsnitt låter ju smidigt men det är as drygt!



Kul att det går bra på jobbet! :-)



Kram från big sis

2008-07-19 @ 16:23:54
URL: http://www.metrobloggen.se/sarasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0