Bebisläget.

Kanske borde skriva ett lite nogrannare inlägg om besöket hos barnmorskan.

V.37+4
Fundusmått: 33cm. Vuxit två cm sen jag var där sist, och det känns må ni tro! Tyngre och tyngre blir det.
Hjärtljud: 140. Helt normalt.

Fick även anledningen till min enorma trötthet! Hitills har jag inte behövt äta järntabletter men tydligen nu så var det väldigt viktigt att jag började med en om dagen så fort som möjligt. Var förbi apoteket idag och köpte ett paket. Hoppas på resultat! För så här trött som jag varit dom senaste dagarna är nästan sjukt och man blir ju så sjukt irreterad på allting! Hehe stackars min omgivning.

Allt var bra med bebisen iallefall, han sparkar och mår bra! 17 days to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0