Snurrisnurr.

Hej! Förra veckan var rätt omtumlande. Veckan startade med att besöka mamma på sjukhuset och dagen efter fick hon äntligen komma hem även om jag hade tyckt att hon borde ha stannat kvar liiite längre. Jag tänker mycket på henne ♥ Hela tiden! För även om det går åt rätt håll så mår hon ju inte bra och det hugger i mig när hon inte mår bra. Hann även träffa henne typ 10 sekunder i lördags då jag mellanlandade där innan ett dop som jag skulle på i närheten. Eftersom hon behöver all vila hon kan få så vill jag inte belasta henne med något, helst skulle jag ju vilja hälsa på henne varje dag men det går ju inte! All kärlek till dig mamma!

Veckan fortsatte med att jag låg i förkylning. Dop för sötaste Ronja i lördags och en liten utgång med tjejerna på det. Tänkte från början att jag bara skulle närvara på förfesten men så vart det icke. Hann med ett krogbesök också, vilket jag skulle ha skippat. Tappade rösten i söndags och är fortfarande helt skrovlig. Hostan har blivit värre också och inte nog med det så sjukna Zacka in idag. Han har ätit dåligt ett par dagar nu och idag på eftermiddagen så sa det bara poff så vart han kokhet. Innan läggdags var febern så hög och gick varken ner med alvedon eller ipren.... Han låg och yra på mig innan han somnade. Stackars min stjärna. '

Vi missar dessutom hans luciatåg på dagis imorgon. Jag som inte ville missa det och övade luciasånger som sjutton igår. Jaja, vi får ha luciamys här hemma istället. Så gott det går. Igår bakade vi julgodis och det var populärt så om Zacke orkar imorgon ska vi nog fylla på skafferiet med lite lussebullar! :)

Ögoninfektion har jag också fått btw... Fan livet känns bra surt nu alltså. Känns som att jag har fullt med gravidhormoner i kroppen (nej oroa er inte..så är inte fallet..) och till slut så bubblar allting bara över och allt känns skit. Zacke sover ju så dåligt på nätterna också så man är som ett stort vrak dagarna igenom. Inatt vaknade han 01.30 och var vaken till strax efter 05... Suck! Han är ändå 3 år nu så när ska det vända? Han sov till och med bättre som bebis än vad han gör nu!? Ok, att han är sjuk.. Självklart stör det sömnen men även när han är frisk som en nötkärna så sover han dåligt.

MEN vet ni vad, jag ska avsluta den här bibeln här... Snurrisnurr.

Nästa inlägg blir roligare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0