Valborg

Valborg var en helt ok dag! Har haft bättre dagar OCH varmare. Fifan så vi frös! Annars så hade vi nog hyffsat kul med mycket skratt och god dricka! Satt i Ekomomikumparken ett par timmar, sen vart det käk på framfickan och efter det några öl på en liten krog. Det tar på krafterna att hålla igång en hel dag sådär, jag har ju inte samma GO som jag hade innan Zacke kom till världen, det är en sak som är säker!

På cupen råkade jag även dra på mig en jävulsk förkylning, kände på mig redan förra veckan ju att jag ska bli sjuk och efter Valborgsfirandet var det inte bättre. Inte för 5 öre. Det låter som att jag är i målbrottet (vet inte hur många ggr jag tappade rösten i lördagskväll) och halsen strejkar helt. Halstabletter o alvedon är mina nya BFF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0