babbel

Hahaha, jag hade skrivit värsta inlägget nyss om känslor hit och känslor dit men så tänkte jag what a heck? varför bryr jag mig? jag har viktigare saker att göra och framförallt att tänka på än att sitta och gräva ner mig själv i massa skit! Raderade allt och började skratta som fan, är jag såhär dum? Låter jag idiotsaker påverka mig så hårt? Varför varför varför vill jag skriva ut i bloggen hur irreterad, arg och ledsen jag är? När jag inte behöver vara det!! Jag har så många fina människor i min närhet som verkligen bryr sig, jag borde ägna ett inlägg åt dom istället! Svammel svammel svammel :) Men allvarligt? varför låter man sig själv må dåligt? Äej!! Skärp dig Mia! Du kan bättre än så!

Jag lärde mig en gång av en människa att man ska ta allting med en klackspark..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0