Torsdag

Jag har knappt sovit någonting alls inatt. Fråga mig inte varför.. Hostan var inget problem inatt utan jag var bara inte trött? Låg och vred och vände på mig i stort sätt hela natten och när jag väl lyckades somna så vaknar Zacke. 05.15 valde han att slå upp sina stora bruna! Tokunge! Vart till att läsa en miljons sagor ungefär tills vi gick upp och åt frukost. Nu är han lämnad på dagis och det gick hyffsat bra med lämningen idag! Det går bättre och bättre!

Nej nu ska jag mysa med Ville som jag passar idag också. Inte så ofta som vi får "egen-tid" så det är så mysigt!! Krypa ner brevid honom i hans säng, läsa ben10-tidningar, spela tvspel och leka med hans starwarsgubbar! Han är så lugn och mysig och pratar om dom mest tokigaste sakerna :) han är smart han min kille!



♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0