Söndag o fredagens outfit

Söndag igen då! Jag klagar alltid på vädret så tänkte skippa det idag, regn behövs det med ibland.

Zacke är ute o leker med morfar o morbror. Jag surplar kaffe o städar lite. Behövdes! Kläder all over the place! Man har ju ingen aning om vad man har för kläder längre, speciellt när det hela tiden flyttar in nya saker :)

Jaja tänkte bara säga hej på er och hoppas att ni får en trevlig söndag i det härliga vädret ;) Jag själv har ingenting planerat så är ganska öppen för förslag men ändå inte.. orkar inte med några större lyft om man säger så!



Såhär såg jag ut i fredags, finns ett inlägg längre ner där man ser smyckena bättre också.

Blå skjorta: H&M
Virkat linne: Som bigsis Malin har gjort (ska göra ett inlägg enbart om det linnet senare)
Midjehöga jeans: Cubus.
Halsband: Nelly
Ringar: Stylebytyra, glitter, H&M
Earcuff: Stylebytyra

Hade på mig mina fina klackar från Scorett också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0