Onsdag

Godmorgon. Kul att min statistik gick i höjden igår efter att jag hade skrivit mitt "bittra" inlägg. Folk verkar älska att gotta sig i andras skit.

Nåja.. Zacke är ledig från dagis idag men vi var ändå uppe innan tuppen imorse och har redan hunnit vara ut på en lång promenad, plockat blommor och cyklat. Nu är jag inne och fyller på kaffekoppen, behövs nog ett par koppar idag för att kicka igång den här dagen. Vaknade på helt fel sida imorse. Blä!

Bytte om till shorts och linne för att sätta mig i solen en stund, men det var waaaay to kallt. Blir till att klä på sig myskläderna igen. Men visst ska det bli varmare fram mot helgen? Har för mig det..

Nej nu måste jag knalla ut till sonen som cyklar o härjar på. Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0