min o zackes dag!

Jag har haft en jätte härlig o mysig dag idag med Zacke! Vi har hoppat studsmatta, lekt i sandlådan, gungat och cyklat en bra j*vla bit! Tanken var att plocka liljekonvaljer (min mamma är tokig i sånna så tänkte överraska lite) men vi hittade inga någonstans så vi cyklade bara längre och längre bort, till slut så ställde vi våra cyklar vid en skogskant och gick en bra promenad in i skogen och kom ut mycket MYCKET längre bort än vad jag hade räknat med (oups!!) så då var det bara att knalla tillbaka samma väg in i skogen igen för att komma tillbaka till cyklarna! pust!

Zacke var hur duktig som helst! Han cyklade den där biten (fram och tillbaka) helt själv, han gick den där superlånga promenaden helt själv utan minsta lilla gnäll! Visserligen vart han törstig när vi satt på cyklarna tillbaka hem igen (o dumma mamman hade ju glömt flaskan hemma, typiskt!) men det var inga problem det heller.. Han sjöng, frågade om allting (va e dee? o va e dee? de dåå?), berättade om massa saker som hänt på dagis, osv osv.. Han är så mysig nu när han har börjat prata så otroligt mycket! Ok, ibland får man skavsår i öronen (speciellt kl 05.00 på morgonen,hehe;) men i det stora hela så är han världens underbaraste unge! Skulle inte byta bort honom mot något i hela världen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0