Min helg

Har rent ut sagt haft en sån jävla bra helg med så underbara människor så att jag spricker!! Fredags vart det häng med lillsis och även lite häng med Mariia,  igår mötte jag upp världens bästa Camilla på stan (det var ungefär 4 år sen vi partade tillsammans så det var på tiden!!) och tog en drink på en uteservering, tokiga mammorna på stan ;) .. Mötte sen upp mina thulisar Mariia och Kalle och vi hamnade på Platina! Mycket dans, god dricka och underbart sällskap, kan man önska sig mer? Tack tjejor och killor för denna helg!! ♥

Idag firade vi morsdag här hemma, fullt hus!! Alla syskon + syskonbarn samlades här för att fira mamman våran. Hon vart bortskämd hon!! Nu när jag tänker efter så ska nog jag också ha 10 ungar :) älskar presenter JU!!! Haha... Jag fick faktiskt också en liten mordagspresent av min söta son. Ett blått hjärta i gips som han har gjort på dagis! Gullungen min, den ligger så fint brevid tvn och Zacke är SÅ stolt över den! :)

Nu kex, ost o påskmust! WHOP WHOP!!



Schnyggingen shelf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0