Måndag... a day off.

Blir bara argare och argare ju mer jag tänker på vad som hände min lillebror. Det går ju liksom inte att sluta tänka på det! Igår kväll när vi satt och snackade så rann tårarna... Det gör ONT att se honom såhär. Hela natten inatt så har jag drömt mardrömmar om både det ena och det andra. Det är svårt att förstå vad han har fått gå igenom och vad han GÅR igenom...

Till något helt annat då... Zacke är hemma från dagis idag. Tog en dag ledigt. Han vaknade dock på fel sida och det har bara varit grin och skrik sen han vaknade, suck! Han har ju slutat sova middag men nu åkte han i säng iallefall så får hoppas att han vaknar på en gladare sida om en timme.

Nu ska jag kika på hem till gården. Kram på er..



Kim o jag, bild från i lördags...



Kommentarer
Postat av: jannice

vad har hänt din bror?

2011-05-23 @ 12:49:15
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0