Jäklar vad det ska vara svårt att komma på rubriker! suck!!

Blä, min hals gör fortfarande svinont! Ingenting hjälper heller. Lite smått irreterande. Men jag får väll skylla mig själv lite grann, för jag tror inte att mitt valborgsfirande gjorde det till det bättre. Bara bita ihop!

Zacke är ute med sin morbror Phibbe just nu, dom skulle plocka blommor och sen hoppa studsmatta. Två av Zackes favoritsaker att göra.

Jag själv är lite smålycklig över att mitt paket från Nelly kom idag. Hade egentligen hoppats på att det skulle kommit i fredags så jag hade kunnat inviga det i lördags men men bättre sent än aldrig. Bra nöjd vart jag över innehållet iallefall och det är inte varje gång om man säger så! Antingen så har kläderna varit för stora, smyckena helt annorlunda än på bilderna, skorna för små/stora osv osv. MEN denna gång vart jag som sagt nöjd! Tummen upp för det! Vart två halsband och en jeansliknande Tunika.. På rean också så jag kom undan billigt :) Ska försöka knäppa ett kort eller två sen och visa.

Nu ska jag chillirill o njuta av lugnet under tiden mitt bustroll är ute!

Kram!


Snyggingen själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0