Fika hos storasyster o snigeljakt..

Japp, nog vart det nånting utav av den här dagen med.. På eftermiddagen drog vi iväg till bigsis Malin på en fika! Kusinerna lekte toppenbra! & det innebar ju även att mammorna kunde snacka i lugn och ro också :) Efter fikat där så drog vi hem till en mycket god middag. Åt så att magen sprack typ!! (men det hindrar inte mig från lite chirre och dirre ikväll, hehe..)

På kvällskvisten var vi ut och cyklade och letade sniglar. Kul värre! Zacke fick syn på en i rabatten och vart så rädd så rädd!!! KUL om han blir rädd för sniglar tänkte jag när vi bor ute i världens grönområde och tusentals (om inte miljontals?) kommer fram när det regnar. Så jag tänkte att jag skulle försöka få bort den rädslan lite. Kaos om han inte kan leka ut själv sen för att han ser sniglar?

Aja.. Slemmiga små djur det där och jag som har lätt att bli äcklad av saker kunde inte äta upp min macka sen när vi kom in :( sucks! Inte hjälpte det att Zacke tvingade mig att rita en "snigelmamma", "snigelpappa" o en "snigelbebis" när vi satt o "åt" våra mackor...



UUuuuuhhhhh! Nu vettefan om jag kommer få i mig den där dirren (dipen) alltså...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0