Yesterday! fettisdagen

Det är så tråkigt att jag ALLTID hamnar efter i dagarna, men men what to do? bättre det än att jag inte skriver överhuvudtaget :)

Igår (efter hämtning på dagis) så åkte vi ut till mamman o pappan i det stora gula huset. Satt inte helt fel att bli bjuden på middag! & Zacke och Ville lekte så himla bra! Dansa o sjöng så det stod härliga till! Ska försöka få upp ett videoklipp om det inte glöms bort. På sista tiden så behöver jag ju kom-ihåg-lappar till allt. Puh!

Well well, överraskade även med semlor här hemma igår. Köpte med mig 4 svindyra, små (fast rätt så goda dock) semlor från stan. Hade lillebror här på fika också så han vart nog nöjd :) Semlor är ju verkligen the shit!!!! Och igår hade man ju världens bästa ursäkt att få smälla i sig en semla! Går ju liksom inte att äta det varje dag tyvärr ;)



Semlor-time i vårat fina kök :)
Update: Ok, på bilden så ser dom faktiskt större ut än vad dom egentligen var! Pyttepytte lite grädde på ett pyttepytte litet bröd som var lite lite "utgröpt" (?) med mandelmassa. Detaljrikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0