Kommer inte på någon bra rubrik :)

Skjut mig vilket väder det var när vi skulle åka hem från dagis! Blåste ju typ iväg!!!!! ahhhhh.... På vägen hem skulle jag sola men solariumet lurade av mig pengar TVÅ gånger......Tack tack tack.....

Ingen bra eftermiddag med andra ord :) Dock vart det världens godaste pizza till middag och Zacke har varit jätte snäll och glad så det jämnar väll ut sig antar jag.

Nu ska jag o lilla mannen mysa lite i soffan innan det är dags för läggdags. Ska göra mig en kopp kaffe också så att man piggnar till, har lite att fixa med ikväll.. Vika tvätt o såna tråkigheter som jag bara måste ta tag i!!! Men hellre att göra det idag än att tillbringa helgen med det.



Zackisen på Nickis förra helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0