Bye bye visdomstand.

Drog ut min visdomstand igår..Fiifan! Svimmade 1 gång och spydde sisådär 4 ggr! Helvete... Nu mår jag väll helt ok. Bättre än vad jag har mått dom senaste veckorna iallefall. Har ju varit tvungen att gå på smärtstillande 24/7 i nästan 3 veckor och idag har jag klarat mig hyffsat bra utan. Det är ju en helt annan smärta om man säger så, trodde jag skulle dö förut när värken var som värst...Satan i gatan! Så ont som jag hade för någon vecka önskar jag inte ens min värsta fiende.

Men nu är det förhoppningsvis över :) Visst, nu har jag galet ont igen efter att ha försökt roa 3 busiga ungar hela dagen men det varvas ner med ett glas vin i soffan! :) nice!



Jag o Lillsis :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0