rubrik

Har äntligen börjat förstå mig på nya phonen:D Var SÅHÄR nära på att åka och lämna tillbaka den, haha. Angry birds är min nya drog! B e s a t t OCH jag knäcker! Jag är bäst;D

Nåvääääl, sitter just nu med en pommesfrites-tallrik o surfar runt lite. Deppar lite grann över att jag precis fick reda på att jag förmodligen inte kan gå på reaggefestivalen iår. Jag som har sett fram emot det sen sista dagen jag var där förra året. Skit o piss! Visserligen har jag andra bra saker inplanerade under sommaren men ändå..va fan...

Yeyeye. Vad gör det om 100 år. Ska käka upp mina pommes nu innan dom blir kalla o sen kanske det blir en rulle om inte klockan tickar iväg.



haha snygg pic!!
Jag hittade smultron och
Kimpor var snabb med kameran utan min vetskap;)



Kommentarer
Postat av: YAMI

Haha aaw, ser nästan ut som min hund ;) Vad är det för ras? :)

2011-06-27 @ 22:13:26
URL: http://yamiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0