Onsdag, torsdag, fredag.

Long time no see :)

Har haft ett par mysiga dagar!

Onsdagen spenderades med tjejerna, lite vin & nötter i stadsparken och en öl på framfickan. Hyffsat lugn kväll! 

Igår vart det mys med Tess.. kaffe & sen kom frisören i mig fram... satte i "hår-clips" (?) på Tessen (Hahaha Tess, jag sa ju att jag vart stolt, så måste få skryta liiiite;). Första gången jag gjorde det och jag vart nöjd! Har lite funderingar på att köpa clips till mig själv nu. Håret blir ju så rackarns fint! Tjock och långt! Sen knäckte vi såklart några öl på det och satt o snackade lite skit :)

Idag tar jag det lungt! Kex och ost! Spelar sönder min kärlekslista på spotify! Hahah jag har blivit en riktig sucker för kärleksfilmer o kärlekslåtar! Ba gilla läget ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0