Midsommar!

Dagen började i ett lungt tempo, efter lunchtid så åkte vi iväg till ett midsommarfirande här i närheten där det vart dans runt midsommarstången, peking av kort, ringkastning osv. Zacke hade skitkul! Han träffade på en massa ploare från dagis och härjade på som bara den! En hejare på att dansa var han också;D

Sen drog vi alla hem hit för en dundermiddag + efterrätt. Mysigt med en heldag med familjen ♥ Vart en väldigt lugn och fin midsommar som jag hade hoppats på!

Igår däremot vart det ett par öl men även då hyffsat lugnt :) Vilket betyder att baksmällan inte har bråkat med mig i helgen och jag känner mig verkligen fit for fight! Whop whop :)



Jadu, det togs en hel del kort. Dock så går internet (blogg.se?) SÅ segt just nu så orkar inte försöka ladda upp fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0