Läs bara...

Halu! Det har varit grått och trist HELA dagen (regnet har varit som en vägg, fifan) men nu börjar solen titta fram! Det är väll inte för mycket begärt att hoppas på fint väder imorgon? Update: Kollade SMHI nu bara för att, och jag kan nog hoppas hur mycket jag vill för det visar fint väder imorgon! WHOP!

Annars idag så stack jag iväg på en shoppingrunda med lillsis. Vi är bra på att spendera pengar vi! FAST kom faktiskt hem med bara (typ) nödvändiga saker, en ny väska bla :) väskor har skrikit i sin frånvaro här hemma! Har visserligen inte plockat upp alla mina klädkartonger från flytten än MEN det får bli ett senare projekt :)

Nu ska jag dra en call till Petra så att vi kan ta en kvällskaffe! SEN kanske glo på en film eller ligga o knappa på min älskling. We will seee...Ingen vet, ingen vet. Tjaaaaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0