HTC wildfire S - silver/vit.

Japp idag vart jag en kärlek rikare! En smartphone rikare! En HTC rikare! Om jag är glad? Japp! Lycklig som tusan över att slippa mina kaos-mobiler. Har ju en tendens till att tappa/ha sönder mina mobiler så får alltid dras med gamla tegelstenar typ men nu är det annat! Har lovat mig själv att inte vara slarvig med den här.

Vart en HTC wildfire S silver/vit + en MASSA tillbehör så nu är man ett par lappar fattigare. Jag hoppas att det är värt det nu! Har alltid snackat skit om smartphones just för att ALLA springer med sånna, checkar in här & där, laddar ner appar hit & dit and you name it. MEN jag tar tillbaka allt jag har sagt;D för nu är jag så gott som kär, lite kruxigt att få igång allting bara. Eller att fatta allting lättare sagt. Jag har ju inte världens bästa tålamod om man säger så, så nu får vi hålla tummarna för att jag inte slänger min nya love i väggen;D haha...

Tur att jag har min extrahand (lillsis) som hjälper mig att få igång den!



Ps. Sorry mr.Ericsson, nästa gång kanske jag väljer dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0