För mycket kläder....

På kvällen vart det röj här hemma. Bäddning av säng, städning och fixning av garderob bla. Har ju flyttat hem till mina föräldrar igen och utrymmet för mina kläder (+skor) finns inte riktigt. Det gör mig ganska så tokig. Nu har jag iallefall rensat, städat + satt upp hyllor i en garderob (Zacke har ju ganska mycket kläder han med, suck...) så nu finns det liiiite mer plats iallefall.

Däremot så är det nog på tiden att jag rensar ur kläder jag inte behöver (jag gillar ju ALLT så himla mycket, men vet att jag inte kommer att använda plaggen som jag borde) så mina nära och kära som läser detta, jag tänkte ha lite loppis här hemma... Haha Kim äry sugen?? Vet att jag har ett par skor som du var sugen på förut ;D

Nej nu ska jag ta mig lite kvällsfika och försöka komma på en bra design till bloggiiischen!






Kommentarer
Postat av: Kim

MEN ÅÅÅÅH.. bara efter att ha läst rubriken så visste jag att jag kommer på din loppis. Ge mig datum å tid och en kaka så e jag där på två röda. Puss!

2011-06-08 @ 22:22:52
URL: http://brunettkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0