Tired!!

Aahh, jag vet inte vad jag ska säga? Jag är trött på alla idioter! Har inte folk något innanför pannbenet? Är alla robotar? Vad hände? Jag är less!



En omogen Maria säger fuck uu! ;D Haha, bilden passar sjukt bra till det här inlägget, hade inte tänkt att lägga ut den egentligen för det är inte den sidan jag vill visa av mig själv (även fast bilden bara var på sköj såklart:) men den passar som sagt! För... ALLA som inte kan behandla folk rätt har ingenting hos mig att göra, kaputt! 

Och jag avslutar med: Behandla andra så som du själv vill bli behandlad! Där satt den....


Kommentarer
Postat av: millan

men gumman,har det hänt något? :(

love dig <3

2011-07-30 @ 07:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0