svammel,svammel,svammel.

Är lite rastlös.. Har beslutsångest för om jag verkligen ska göra något ikväll eller om jag bara ska sitta hemma? Vet att jag kommer att ångra mig när Zackisen somnat, då blir det tyst och tråkigt. Samtidigt så känner jag att jag kommer att ångra mig om jag går ut då jag egentligen borde ta det lungt, vila och samla krafter.

Partyprinsessan inom mig finns där men samtidigt så är jag för lat idag, så frågan är hur kul jag kommer ha om man sticker ut? Det är ju en dag imorgon också och Zacke brukar inte bry sig så mycket om mamman är trött, nästan tvärtom! Märker han att jag är trött då är det full rulle x tusen på lillkillen!

Svammel, svammel, svammel. Rastlös vare ja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0