Karusell

Idag har jag mått rent ut sagt - skit! Så inga större knop gjorda idag. Tack gode gud att jag hade min mamma som kunde hålla ett extra öga på Zacke när det var som värst. Känns som att jag har suttit i en karusell hela dagen. Snurr, snurr, snurr. Nu är det lite bättre så förhoppningsvis börjar det vända mot det bättre.

En god tacosmiddag gjorde iallefall susen. Illamåendet försvann. Men yrseln och svagheten i kroppen sitter kvar som klister. Känns som att jag alltid ska råka ut för allt. Inte ett dugg roligt att vara mamma samtidigt som man knappt kan resa sig upp. Fifan.

Nej nu tänkte jag skriva att jag skulle ställa mig i duschen men det vågar jag mig inte på. Det blir nog en väldigt, väldigt lugn kväll det här med kanske lite chips och tv-tittande.

Hoppas att ni har haft en solig dag!



En chillkaffe i kvällsolen satt bra efter en dag som denna! Nya tag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0