toppenfredag! and a secreeeeeeeet

Idag har det varit en sån här fredag som det alltid borde få vara! Till att börja med hade jag roligaste dagen på jobbet! Började med bus som ledde till ännu mera bus som ledde till mycket mera bus...gömda saker, tejp för vattenkranen, tejp för nyckelhålet osv osv..HA HA HA! En extra magruta bjöds det på idag:)

När jag slutade mötte en liten söt tös som är min lillsis upp mig på jobbet, vi köpte lite fika och rörde oss ner på stan. Där var det shopping och sen en GOD lunch! Innan vi stack hemåt drog vi förbi bigsis Emmas jobb på en kaffe och massa prat också! Mys!!

Väl hemma så blev det pizza och Zacke fick lite leksaker som jag köpte i stan till honom.. 5 figurer från drömmarnas trädgård och "min första radiostyrda bil"...Gillades starkt! Speciellt drömmarnas-trädgård-figurerna!

Vad jag köpte får ni se imorgon, har en liten hemlighet att knäcka! whoppwhopp!!



Jag och lillsis för några helger sen när det vart en öl på terassen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0