Söndag! Whopp!

sheenarelulu!

Min dag har bjudit på härj ute i snön med två lillebrorsor, en tokig unge och en tokig hund. Träningspasset avklarat för den här söndagen!!

Annars har det bara varit lungt...Lek och lek och lek och sen tokdeck i säng för den lilla herrn! Redan vid 19.00 stängde han sina stora bruna. Fast tur det eftersom kl är ställd på 05.15 imorgonbitti och 05.30 är jag tvungen att väcka honom för frukost och sen bege sig ut i kylan! SUCK...Längtar tills i helgen då jag flyttar för då är det pappan som sköter lämningen till dagis och jag hämtningen vilket också betyder lite sovmorgon för Zacke man!



Dom där ögonen har han lätt ärvt efter mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0