En sjuk Zackarias

Ungefär precis innan jag skulle knalla iväg till jobbmässan så ringde dagis mig och sa att Zacke var dålig. Han klagade på ena örat och var jätte ledsen. Bad Ahmed att åka och hämta honom på direkten och när dom var hemma igen båda två så knallade jag hemåt. Mycket riktigt så såg Zacke rejält hängig ut och matlusten verkar ha försvunnit. Han har enbart käkat lite gröt idag, tur tur tur att han är så bra på att dricka iallefall!

Han har inte sagt att han har haft ont i örat sen 15.00 tiden och jag har försökt röra i smyg för att se om det blir någon rekation men det verkar vara rätt lungt. Han har ingen direkt feber heller men snorar och hostar som bara den gör han ju! Gav han en alvedon i förbyggande syfte innan han somnade så att han får det lungt inatt.

Imorgon blir vi alltså hemma både jag och Zacke:) Morgonmys med Zacke måste vara det bästa som finns!


Kommentarer
Postat av: "Bettan"

Mormors sötaste Zacke <3

2011-02-18 @ 11:30:08
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0