kuckeliku

Uppe med tuppen:)

När klockan ringde 06.30 (det är ju visserligen som sovmorgon för mig) gick jag och Zacke upp och satte oss i soffan. Gjorde ordning frukost och slog på barnkanalen! Morgonstund har guld i mun! Nu har han åkt iväg till dagis och jag sitter här sjelf.. Ska nog försöka vila lite för det vart INTE mycket sömn inatt.

MEN.. 07.00 imorse fick jag ett efterlängtat samtal! Tandläkaren ringde och hade fått in min remiss så jag fick en tid redan idag!! finally..cant take this any more om man säger så vae:)

Nu, dricka upp mitt thé sen slå på the hills och tokdecka.



ha ha ha ha, kalas.
kompis, jag, min peppo och kimpor.


Kommentarer
Postat av: jannice

haha tänkte säga.. finns kalas fortfarande?? mysigt med morgonmys. de är alltid mys! vD GÖR du nu för tiden?? jobbar du något eller??

2011-02-16 @ 17:29:14
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0