Inflyttningsfika och utgång! dynderlördag!

Till att börja med: jag krossade Linnéa på tvspel igår!:D Däremot vart det lite förluster mot Phibbe men huvudsaken är att jag krossade Linnéa så det andra är inge viktigt! KEJ?

Idag dök Emma, Sara, Simon och söta Tuva upp på lite inflyttningsfika! Jag fick en kaffebryggare och det kommer verkligen rädda alla mina dagar hädanefter! Jag hatar snabbkaffe! Kan vara gott ibland men i längden så är det bara skit,skit och åter igen skit! Bryggkaffe är GOLD!

Zacke och Tuvisen lekte jätte bra med drömmarnas trädgårdfigurerna, rorri bilarna och målade imellanåt. Tuva visade stolt att hon kunde skriva Tuva! Duktig tjeja det där!

Nu på kvällskvisten kom lillasyster Julia förbi, hon ska passa Zacke under några timmar när jag ska ut och roa mig lite! är nästan klar med allt, behöver förmodligen byta kläder då jag inte är nöjd med det jag valt ut. Bättra på sminket lär behövas också sen är jag fit for fight!! In i dimman ba! Första cidern är faktiskt redan knäckt, kunde inte hålla mig!

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0