Bildbomb från campingen!

Våran husvagnstripp var så underbar! Tur med vädret hade vi!! Klarblå himmel, stekande sol och bad i massor dagarna i ända. Jag vart som ett barn på nytt och badade, härjade på stranden, byggde sandslott, grävde ner benen (man fastnade grovt) och bara njöt av att få vara med familjen! Thaimat, glass, pannkakor och en hel del godis vart det också!


På kvällarna vart det minigolf (Zacke satt sitt första hole in one, grym grabb!!!), tennis, fiske och mys vid husvagnen med chips, nötter och en kall öl. Nu har jag vilat upp mig rejält vill jag påstå! Innan kl 23 varje kväll var vi i säng och upp igen vid 09.30 (Zacke sov hur bra som helst i husvagnen!!) för morgonsol, kaffe och frulle för att sedan gå raka vägen till stranden och spendera dagen där..

Ville inte åka hem, trivdes så bra där!! Tankarna om allting runt omkring bara försvann, och det ända man tänkte på var hur bra man hade det för stunden!

Nu är sommaren snart slut men en sista campingtur ska jag hinna med!! Om det bara så är över en natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0