En hjärna på högvarv.

Nu har migränen gjort sitt för den här gången men förkylningen sitter kvar som klister. Zacke är iallefall frisk och kry och går till dagis som vanligt. Tur det, för har en massa att fixa med i veckan. Blir en sväng in till stan imorgon igen för att fixa med ännu mera papper, möten och bla bla.

Flytten närmar sig också, och jag är nervös. Igår kunde jag inte sova för att jag låg och tänkte fram och tillbaka på både det ena och det andra. Vad som behöver inhandlas. Vad jag köpte vid senaste flytten? Jag och Zackes pappa delade inte på nånting direkt utan vi köpte det som behövdes till vår förra lägenhet och när vi flyttade isär tog vi det som var vårt. Det jobbiga är att jag inte kommer ihåg vad jag köpte, måste checka in alla mina kartonger alltså.. Och det är ju ett par stycken. Mycket att fixa med är det allt och det är bara 9 dagar kvar till flytt..

Nej, nu ska jag ta sista kaffen för ikväll och försöka lugna ner min hjärna som går på högvarv!:)



ha-ha-ha-ha
Bjuder på den då


Kommentarer
Postat av: jannice

Skönt med flytt!! :) De blir väl kanon å flytta till Uppsala för han går väl på dagis där inne väl?? Sen är de skönt att bo eget. De kommer gå galanty ska du se=) KRAM

2011-08-23 @ 00:14:20
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0