yesterday

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med lillsis! Vi drack lite drinkar, käkade nötter och bara snackade om allt o ingenting :) Vart även en liten utgång på det! Om jag är trött idag? Jo tack! Man mår som man förtjänar, det tar på krafterna att få i sig lite för mycket av det goda. Vilket jag verkligen fick igår!! För mycket av det goda!!

Har varit näst intill död hela dagen. Har inte ens orkat få på mig lite solsken.. Nu sakta men säkert börjar dock baksmällan försvinna och rita kors i taket JAG KAN ÄTA! Jag blir verkligen äcklad av allt i matväg när jag är bakis. Självklart kan pizza vara lockande nån gång men väldigt sällan. Nu däremot när smällan har dämpat sig så skulle  en pizza inte sitta hela fel! Pizza och ett stort glas med kall cola!! Mmmmm!





yesterday :) chill chill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0