Tisdag!

Godmorgon! Jag sitter här  i vanlig god ordning med en kaffe o lillskiten är lämnad på dagis :) Det var lite ledset idag vid lämningen, han har ju haft långledigt med tanke på vattkoppeattacken + påsk så det var nog lite kämpigt för han att gå tillbaka till dagis nu. Ont gör det i hjärtat iallefall när han håller fast i mig så hårt han bara kan! Men samtidigt så vet man att så fort jag har gått därifrån så är det ingen fara, han leker så himla bra med barnen och äter och sover som han ska! :) han är ju inte där några längre dagar heller, 5 timmar om dagen bara.

Nog om det :) nu ska jag mysa med Villeplutten som jag passar tills mamma kommer hem.

Hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0