Fästing!!!! Wää!!

det kröp en fästing på min data igår, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr........ Maja hoppade nämnligen upp och la sig tvärs över datan, skickade ner henne och ca 10 min efter så kröp den jävlen rätt över skrämen. Vidrigt!! Kollar Zacke typ varje kvart nu... Maja (min kattis) o Zacke myser väldigt mycket med varandra nämnligen, hon och Zacke delade till och med säng inatt (crazy baby, crazy cat) så det skulle inte förvåna mig om det sitter ett litet äckligt vidrigt kryp på honom snart. Kan inte hålla Zacke borta heller för han är helt galen i henne! Han fråga nu när jag la honom - Maaaja?? Maaaja?

Aja... Babbel babbel o i helgen blire bubbel bubbel ha ha ha :D

TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0