Massage! Lätt värt

Schenare o schoo.

Var på massage idag! Fan vad skönt det var! Min rygg har ju tagit en hel del smällar (inte bokstavligt, men med tanke på jobb, urinvägsinfektion och sist men inte minst min kära son som helst av allt klänger på mammans rygg) så det satt bättre en bäst! Det gjorde lite ont till och från men det var det värt. Hon sa att jag var väldigt stel i ryggen och hade en massa knutar längs med axlarna (fan så ont det gjorde när hon drog ut dom) upp mot halsen. Nu känns det däremot som att min rygg väger 10 kg mindre!!

Imorgon kan jag dock räkna med en slags "träningsvärk" och om jag hade en förkylningen på G innan massagen så kan jag räkna med att den bryter ut under natten. Kul i jul. MEN som sagt, det var det värt för att få min lilla klenis rygg att känna sig bra igen! OCH hellre att förkylningen bryter ut på än gång än att dra ut på den, ju snabbare den försvinner desto bättre, right?:) Har ju känt av en förkylningen i snart ett halvår, så bryyyyyt ut nu!

Nu ska jag knapra nötter o njuta av en barnfri halvtimme. Zacke är och handlar med sin pappa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0