Today

Dagens: Jobbat, hämtade lill-Z, matade änderna (+kråkor, småfåglar o duvor) i svandammen, lekte i stadsparkens lekpark, mötte upp lillsis och tog en fika på waynes sen raka vägen hem och smällde i mig middag. Sitter här nu med en kaffe o funderar på att skjuta mig själv? Nä riktigt så illa är det inte men bra trött är jag. Har mycket att lära in på jobbet just nu då jag lär mig en massa olika områden. Huvudet tar åt sig av det mer än vad man tror. Jag som har sämst lokalsinne måste verkligen anstränga mig för att hitta rätt bland alla 1049 olika hus.


det var min dag det:) Nice?




Apropå ingenting så slänger jag in den här bilden. Jag o Linnéa läste nya testamentet. yepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0