Partynight!!

Okey, here we go.

Få se nuuu... Igår tog vi in på hotell, förfestade där och drog sen vidare till någon reagge grej. Hade förväntat mig mer men det var kul ändå, dansade rumpan av mig. Haha. Fyllekäk, efterfest och sen deck i hotellets sköna säng. Arrriba. Det var en riktigt nice kväll!!

Zackes gudmor Petra var barnvakt igårkväll/inatt/idag. Det hade gått så himla bra! Han hade sovit hela natten och imorse fick jag ett mms när han satt och åt frukost! Sutnuuus! Det känns så bra att Zacke har en sån superduper gudmor! Där valde jag verkligen rätt ♥ Snart kommer hon och lämnar av Zacke, blir väll en massa kaffe o prat innan hon åker igen! Mys!

Btw så var en släkting till oss här nyss och hon frågade om jag varit utomlands eller något för jag var SÅ brun. Känns så himla bra att kunna svara att man INTE använder brun-utan-sol! Jag har inte varit utomlands men jag har förbättrat sommarbrännan en hel del:)







Kommer mer bilder sen! Petra kom precis så nu ska jag krama sönder min lillgrabb:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0