Sliten tjej

Pga att jag har varit så j'vla sliten idag så har det inte blivit många knop gjorda. Zacke har badat i sammanlagt 2 timmar (han badade vid två tillfällen) och sen har vi bara legat och myst. Kollat på en och samma film 3 gånger om. Zacke älskar ju hundar så det vart en hundfilm. Otroliga vandringen? Har ni sett den? Zacke älskar den!

Har bara varit utanför dörren en ända gång idag och det var när jag tog bussen hem och när jag rastade Ludde för ett litet tag sen. Tokhunden nr 1! Strax därpå kom Timpor och Kimsan med chilicheese till mig och några pommes till Zacke! Satt perfekt denna bakiskväll.. Uhhh, när kan man börja känna sig som en människa igen?

Zacke somnade alldeles nyss. Han var så trött stackarn, låg och läste sin "min lilla fordon bok" tills han somnade... Näee ni, nu blir det jodnötsringar + trocadero + datahäng + tracka lillsis som sitter här brevid o ser söt ut. (nu började hon tracka mig istället, SUCK)

Ciao!





Jag och Ludde man som är lika trotsig som en 2åring.
Han och Zacke kan bli bästa polare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0