Tisdag.

Hm, tanken var att jag skulle sola idag och sen hem snabbt för att ringa massa samtal. Sola hann jag inte då jag jobbade över en stund och jag skulle hämta Zacke 13.45 och att ringa samtal vart det inte heller. Man kan fixa alla blanketter från skatteverket över internet tydligen så ska väll ta tag i det. Inte världens viktigaste sak egentligen så det kan vänta en dag eller två.

Däremot så fick jag ett trevligt samtal från barnomsorgen. Zacke har äntligen fått en dagisplats! Här ute dessutom! Perfekt!

Jag har även varit duktig och sökt ett flertal lägenheter. Hittade en tokbra som jag verkligen verkligen vill ha!! Nu hoppas jag på svar! Vågar man hålla tummarna?

Det var väll dagens:) Allting rullar på och i rätt riktning för en gångs skull! Det går bra nuuuu:)



Jag igår när vi (jag, Linnéa o Kim) var ut och käkade thaimat. Fan vad gott det var!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0