Rita kors i taket!

Wiho! Rita kors i taket! Zacke somnade själv ikväll igen! Ikväll var det visserligen lite kinkigare och gnälligare än vanligt men inte överdrivet med skrik och när han fick mitt (!!!) täcke istället för hans så somna han ganska snabbt. Nu är det ett mission att byta tillbaka bara, först och främst så vill jag inte att han sover med mitt STORA duntäcke (har hört många många som kvävts av duntäcken, usch!) och för det andra vill inte jag sova med hans lilla täcke. Så litet är det inte men eftersom jag lindar in (täcket ska vara mellan knäna, runt rumpan och upp över ansiktet när jag sover:)) täcket istort sätt över hela mig så räcker inte hans riktigt till. NÅJA!


Nu ska jag röra på fläsket och packa alla mina + Zackes grejer som behövs under morgondagen! En jobbdag till sen helg!! Skönt!!




Puss från en osminkad, sliten, trött maria:) SOLONG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0