Pussel och en sjuk Zacke.

Nu känner jag mig lite piggare och på lite bättre humör. Ska lägga sånt som får mig på depp humör åt sidan. Man ska inte bry sig om sådant som gör en ledsen.

Är hos mr.A nu. Vi ska bygga pussel och så:) Gamlingar! haha..nä men Zacke är ju jätte sjuk så det finns inte så många andra alternativ. Tycker så synd om min älsklingskille! Han har spytt sisådär 4 gånger idag och febern har kommit och gått. Han badade en stund på kvällskvisten och rätt som det var skrek han rätt ut och pekade på magen.. När han lugnat ner sig frågade jag vart han hade ont och mycket riktigt så förklarade han att det var magen. Kan ju bero på att han är så tokförkyld! Han har ju en tendens att spy så fort han får feber och det påverkar ju såklart hans mage.

Nu på kvällen har han varit hängigare än hängigast. Legat helt utmattad framför teletubbies.. Han tog någon sked med hallonkräm (allt han får i sig, förutom tonvis med päronlättdryck) men det är allt han har orkat med. Nu sover han men innan han tokslocknade var han så het SÅ het. Proppade i honom alvedon, hostmedicin och nässpray så jag hoppas att han får en lite lugnare natt inatt än vad han hade natten som var.

Nä usch o fy och blä vad jobbigt det känns när ens barn är sjuk.



Min fina fina stjärna! ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma till tio

Stackarn blev han så dålig....tur du åkte till Ahmed då så han får det lugnt....pussa lillfisen och håll koll på honom. Hahaha det brukar va pensionärer som lägger pussel hahahaha =))

2010-10-03 @ 07:38:01
URL: http://www.metrobloggen.se/Mamma1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0