Leksaksaffären + lite annat

Då var den här helgen slut. Tiden bara rinner iväg. Imorgon är jag väll 30 bast också.

Zacke fick stora lyckan att åka in till leksaksaffären idag. Han vart som mig på H&M typ. Överlycklig och vill ha allt! Fast han var faktiskt riktigt duktig och förstod när man sa att han inte fick den och den och den. Till sist valde han ett Rorri-hus/garage med tillhörande bilar (han älskar ju den filmen så det var ett bra val tyckte jag) och racerbana.. Sen valde mamman en leksak till honom också, en bil+husvagn. Det är verkligen något som har fattats i hans leklåda. Han älskar att sätta på släpkärror, husvagnar osv på bilens krok.

Nu måste jag fundera ut en smart planlösning för hans rum, allting får inte plats och vet inte alls vad jag ska ta bort? Hmmm.

Annars idag har vi varit ute en sväng (en kortis promenad), Zackes kusin Tuva här varit här och lekt och på det så vart det en god middag:) Som vanligt vart det bad för lilleman på kvällskvisten men den biten fick mormorn ta idag för mamman åkte moppe (weey..Jag körde inte!) ner till grillen för att köpa barnmat och lite sådant. Nice.



Rorri racerbil. Zackes favorit film! Den och Teletubbies kollar han på dagligen...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0