Han somnade själv!



Det var var jag sysselsatte mig med igår:)

OCH apropå igår! När jag skulle lägga Zacke för att sova så var det bara trots, trots och åter igen trots som fanns i hans huvud. Han skulle ha den boken och sen den andra boken, han skulle ha det mjukisdjuret och sen mitt täcke. Allting som tog det lite längre för mig att söva honom skulle han ha:) Vägrade napp o nusse och då vet man att det verkligen är kört med att försöka få honom att sova eftersom han absolut aldrig skulle klara av att somna utan varken nappen eller nussen.

Vilket fall så gav jag upp! MEN han fick inte lämna sängen, jag la allting han ville ha i fotändan på sängen, sa godnatt och gick ut (jag till och med stängde dörren). När jag tittar till efter ungefär 5 min så ligger han och kollar rätt upp i taket MED BÅDE NAPP OCH NUSSE! Alltså valde han det av alla saker i fotändan;) Jag går ut igen, stänger dörren och efter ytterligare 10 min kollar jag in igen. Gissa vem som hade somnat? Duktig eller vad?:) Ett gott tecken på att han kanske vill somna helt själv utan en mamma som sitter brevid! I like.





Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi! Jag känner igen det där vid läggningen. Tuva har somnat själv nu sen i söndagskväll! Wiho! Fast det tar inte bara 15 min utan kanske 1 timme. Men ändå! SÅ skönt att slippa ligga där inne och låtsas sova i 1000 år. Kram!

2010-10-14 @ 20:15:18
URL: http://www.sarasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0