Converse

Åh, vad jag älskar mina converse. Så himla bekväma! Dock fryser jag om tårna i dom nu när det börjar bli kallt på morgonen. Funderar på att köpa mig ett par fodrade. Skitsnygga! Stod och klämde på dom när jag köpte mina svarta men tyckte det var för tidigt med fodrade då.. Men nu är det ju en perfekt tid för fodrade skor! Jag har ju alltid så kalla fötter så det skulle verkligen vara superbra... we will see.

Ett tag till klarar jag mig nog! Måste kika på ett par kängor också. Hittade ett par fina på Åhléns och det känns lite mer prisvärt just nu då jag måste köpa overall, tjockare vantar, tjockare mössa och vinterkängor till Zacke + en hel del till mig själv.

Jajajaja, nu ska jag inte komma in på tusen andra saker:) Från början ville jag ju bara tala om hur mycket jag älskade mina converse och att det ligger ett par fodrade converse långt upp på min önskelista:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0